DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 5. péntek
F1

Bejelentette névadó szponzorát az Audi F1-es csapata

Újabb fontos mérföldkő a 2026-tól gyári csapatként beszálló Audinál: a Revolut csatlakozik névadó támogatóként hozzájuk – jelentették be szerdán.

Immáron névadó szponzora is van a leendő gyári Audinak a Formula-1-ben: a szerdai bejelentés értelmében a brit központú pénzpiaci cég, a Revolut csatlakozik a projekthez főtámogatóként 2026-tól.

Az Audi az új szabályrendszer első évében érkezik meg az F1-be, a jelenleg éppen egy főtámogatói szerződés okán Stake névre hallgató Sauber válik a német márka gyári csapatává, amely így saját motorokkal fog rajthoz állni a száguldó cirkuszban.

f1-audi-1



A mai bejelentést „mérföldkőként” kezeli közleményében az Audi: elmondásuk szerint a Revolut egyfelől komolyan integrálva lesz az istálló pénzügyi működésében, másfelől a két vállalat fő célja, hogy közösen új módjait találják meg annak, hogyan léphetnek interakcióba a rajongók, különösen a fiatal generáció tagjai az F1-es versenyhétvégék során.

„Az Audi világos ambícióval száll be a Formula-1-be: hogy a platformot technológiailag releváns és gazdaságilag fenntartható befektetésként használjuk fel az Audi márka jövője érdekében” – fogalmazott Gernot Döller, az Audi vezérigazgatója és a Sauber Motorsport igazgatótanácsának elnöke.

„Erősen hiszünk a projektünk sikerében, amelyhez reálisan és a folyamatos fejlődést szem előtt tartva állunk hozzá. A Revolutban olyan partnert találtunk, amely osztja ambícióinkat és hozzáállásunkat. A Formul-1 egy globális színpad, amely lehetőséget kínál számunkra, hogy együtt új célcsoportokat érjünk el és lelkesedést váltsunk ki a termékeink iránt.”

f1-audi-2

Jonathan Wheatley csapatfőnök így kommentálta a névadó szponzori bejelentést: „A Revoluttal egy olyan partnert találtunk, amely osztozik az innovációra építő filozófiánkban és fáradhatatlan ambíciónkban. Többről van itt szó, mint hogy összeillik a két márka: ez egy stratégiai együttműködés, amely célja, hogy kihívást jelentsen az autósport konvenciói számára.”

„2026-tól kezdve a Revolut elsődleges digitális megoldásai fogják támogatni működésünk kulcsfontosságú területeit, miközben újradefiniáljuk azt, hogyan léphetnek kapcsolatba a rajongók és a közösségek a csapatunkkal – zökkenőmentes és vonzó tapasztalatot szállítva a pályán és azon kívül egyaránt.”

A Revolut részéről Nik Storonsky vezérigazgató ugyancsak azt emelte ki, hogy a céljuk a nemzetközi pénzpiac status quójának megváltoztatása – és azért találtak jó partnerre az Audi képében, mert ők pedig ugyanezt akarják megvalósítani az autósportban.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: