A hétvégi F1-es Brit Nagydíj után pihenő kezdődött, némileg szokatlan kéthetes szünetre vonult a száguldó cirkusz: az előttünk álló, és a jövő hétvége is üres, a következő futamot majd Belgiumban, Spában rendezik a hónap végén.
A Belga Nagydíjra július 25-27-én kerül sor, ráadásul rögtön sprinthétvégével tér vissza az F1, ez lesz az egyetlen európai helyszíni, ahol sprintlebonyolítást alkalmaznak.

Ezt követően azonnal jön a mezőny a megújult Hungaroringre, hiszen augusztus 1-3-a között rendezik a 40. Magyar Nagydíjat, a mi szempontunkból a szezon csúcsának számító eseményt.
Ezzel pedig le is zárul a nyári szünet előtti időszak, a Hungaroringről a korábban megszokottak szerint kötelező leállásra vonul a száguldó cirkusz.
A szünet után hamarosan elköszön Európa
A négyhetes nyári leállást követően augusztus utolsó hétvégéjén Zandvoortban következik a Holland Nagydíj, ezzel indul el újra a szezon, majd back-to-back, vagyis a következő hétvégén jön az Olasz Nagydíj Monzában. Ezzel pedig el is köszönünk Európától 2025-re.
Monzát egy hét szünet követi, majd szeptember 19-21-én jön még Európa határában az Azerbajdzsáni Nagydíj, míg Bakuból újabb egy hét kihagyással Szingapúrba ruccan át a száguldó cirkusz már október első napjaiban.
Egy újabb hétnyi pihenő után aztán október második felétől jön a szokásos amerikai túra: előbb jön az Austin–Mexikóváros páros, majd immár egy üres hétvégét követően fogják megrendezni a Sao Pauló-i Nagydíjat november 7-9-én. Az említett trióból a COTA-n és Interlagosban is rendeznek sprintet.
A szezon aztán egy hét pihenő után az utolsó őrült tripla fordulóval zárul, amelyet a Las Vegas-i Nagydíj nyit november 20-22-én, helyi idő szerint szombat esti, magyar idő szerint vasárnap reggeli futammal. Onnan pedig egyből utazik az F1 a Közel-Keletre, ahol előbb Katarban versenyeznek – az év utolsó sprinthétvégéjén –, végül pedig december 5-7-én jön a szokásos finálé, az Abu Dhabi Nagydíj.