Az olasz Motorsport értesülései szerint a 2025-ös F1-es Ferrari karácsony előtt átesett a szükséges törésteszteken – a statikuson, és a dinamikuson is.
A 677 névre keresztelt autó jelentősen eltér majd az elődjétől annak ellenére, hogy 2024-ben hosszú idő után először volt reális esélye a konstruktőri vb-címre a maranellói alakulatnak.
John Elkann elnök elvárása az, hogy ne 2026-ra készüljenek, hanem próbáljanak meg 2025-ben vb-címet, vagy vb-címeket nyerni.
Ennek érdekében teljesen megváltoztatták az autó súlypontját: hátrébb viszik a pilóta üléspozícióját (ami kedvezhet Lewis Hamiltonnak, hiszen a brit nem szeret elöl ülni), illetve rövidebbre szabták a sebességváltót is – a változtatások leginkább a gumikezelést hivatottak javítani.
Ezen felül újra vonórudas futóművet használnak majd, méghozzá állítólag aerodinamikai okokból, ahogy a Red Bull, valamint a McLaren is.
A Motorsport úgy tudja, hogy a 2025-ös Ferrari fejlesztése meglehetősen előrehaladott állapotban van, Loic Serra és műszaki csapata agresszív időkeretet határozott meg, de ezt egyelőre tartani is tudják.