Egyetlen csapat sem szenvedett el annyi töréskárt 2024-ben, mint a Williams, hiszen miután a jó néhány komoly zúzást bemutató Logan Sargeantot lapátra tették, a helyére szerződtetett Franco Colapinto is csinált néhány totálkárt, s a szezont végigversenyző Alexander Albon is kivette a részét az autóbontásból.
Nem csoda, hogy James Vowles csapatfőnök az idény legmeghatározóbb elemeként emlegette egy nemrégi interjúban a balesetsorozatot: „Sajnos ez határozta meg a szezonunkat. 17 súlyos balesetünk volt, ehhez foghatót még soha nem láttam a pályafutásom során” – mondta, hangsúlyozva, hogy erről nem csak a versenyzők tehetnek:
„Nem arról van szó, hogy a versenyzők kimentek a pályára, és belehajtottak dolgokba. Egyes baleseteknél csak annyit tehettünk, hogy elfogadtuk a tényt, hogy megtörtént. És ez hihetetlenül frusztráló” – mondta, példaként hozva a katari versenyt, ahol Colapintót Ocon ütötte ki, Albont pedig Stroll forgatta meg:
„Ez nagyon sokba került nekünk, hatalmas lett a kár. Úgy tűnik, hogy ez a szezon erről szólt. Minden alkalommal, amikor előre haladunk, valójában visszafelé nézünk, hogy megpróbáljuk helyrehozni a dolgokat. Ez a legrosszabb dolog, amit történhet” – mondta Vowles, aki felidézte azt a történetet is, amikor Ausztráliában Sargaentot visszaléptették a versenytől, miután a két meglévő kasztni egyikét Albon az edzésen rommá törte:
„Valószínűleg a legrosszabbkor történtek nagyon komoly balesetek. Pályafutásom egyik legnehezebb döntését kellett meghoznom, amikor egy autóval indultunk.”