Az Auto Motor und Sport szerint a Red Bull panaszt tett az FIA-nál a McLaren fékjeinek kialakítása miatt.
Az energiaitalosok gyanúja szerint a wokingiak egy extra lyukat alkalmaznak az első és hátsó fékdobokon, amelyek a szabályokba ütköznek.
A magyarázat az, hogy a csapatok ezen a területen szenzorokat használnak a hőmérsékletek folyamatos mérésére, és a McLaren esetében is az az indoklás, hogy egy kábelt vezetnek át ezen a lyukon az ott lévő szenzorhoz.
A szabály azonban úgy szól, hogy ezek a lyukak csak pénteken működhetnek, szombatra és vasárnapra be kell őket zárni.
A Red Bull viszont azt gyanítja, hogy hűtési megoldást talált a rivális, és ezért tud Lando Norris bizonyos versenyetapokban sokkal jobb gumikezeléssel dolgozni, mint Max Verstappen.
Az AMuS szerint az FIA ellenőrizte mindezt, és zárva találta az említett lyukat Ausztriában és a Brit Nagydíjon is – kérdés, hogy ezt már azután tette-e meg a csapat, hogy szembesült a Red Bull panaszával.
Az mindenesetre ebből jól látszik, hogy a harc elindult…