Speciális hátsó szárnnyal készült a monacói hétvégére a Red Bull. A nagy leszorítóerős csomagok minden csapatnál előkerülnek a hercegségben, de a költségsapka óta már nem szokás speciális, direkt ide kitalált verziókat fejleszteni, mert túl drágák – inkább olyan nagy leszorítóerős megoldásokkal operálnak az istállók, amelyek más pályákon is használhatók.
A Red Bull azonban másképp döntött, és ezúttal egy direkt Monacóra tervezett szárnyat szerel fel az RB20-asokra: speciális kialakítása révén a maximális leszorítóerőt generálja majd, miközben a légellenállást jelentősen rontja.
Ez utóbbi azonban Monacóban szinte lényegtelen, miközben a leszorítóerőre nagy szükség van: ezen a pályán a padlólemez jóval kisebb tapadást tud generálni másokhoz képest, így az autó felső részéről kell a lehető legtöbbet pótolni ebből.
A nagy hátsó leszorítóerő révén meglehet a kellő stabilitás a lassú kanyarokból való kigyorsításokhoz, és a kanyarok bejáratain is így lesz elég megbízható az autó viselkedése. Az ilyen típusú autókkal egyébként általában megbízhatóbban teljesít Sergio Perez is.
A beállításokon viszont dolgozni kell, hogy ne legyen emiatt túlságosan orrtolós az RB20: az első tengely direktségét máshonnan kell előteremteni.