Decemberben Jost Capito csapatfőnök és Francois-Xavier Demaison műszaki igazgató is elhagyta a Williams kötelékét – előbbi helyére érkezett a Mercedestől James Vowles, a technikai poszt azonban máig betöltetlen, ideiglenes jelleggel a tervezés vezetője, Dave Worner látja el a feladatokat.
Vowles már kinevezése után egyik prioritásaként jelölte meg az új technikai igazgató szerződtetését, ugyanakkor azt is kiemelte, a csapat nem fog kapkodni, csak hogy mindenképpen találjon valakit, a kellő körültekintéssel keresik meg az utódot.
A Formula.hu már a silverstone-i paddockban hallott arról, hogy a Renault/Alpine csapatához kötődő Pat Fry kaphatja a pozíciót, és Nick Chester is átigazolhat Grove-ba.
Az Autosport friss információi alapján a Pat Fry-jal kötött megegyezés meg is köttetett, az 59 éves veterán szakember az Alpine-tól érkezik, ahol hasonló pozíciót, vezető technikai igazgató státuszt tölt be. A szaklap úgy tudja, a bejelentés már ma megtörténhet, Fry pedig – a megszokott kertészkedési szabadság letöltése után – az év végén áll majd munkába Grove-ban.
Négy csapatnál hat turnusban
Fry hosszú Formula-1-es pályafutása 1987-ben kezdődött a Benettonnal, ahol előbb az aktív felfüggesztésen dolgozott, majd versenymérnöki feladatkört látott el. 1993-ban szerződött a McLarenhez, ahol eleinte szintén az aktív felfüggesztés volt a területe, majd ismét versenymérnöki posztra helyezték. Az utolsó szezonokban, 2009-ig már főmérnök szerepben dolgozott.
2010-ben átszerződött a Ferrarihoz, ahol öt szezonon át különböző posztokat töltött be: volt a technikai igazgató asszisztense, de vezette a pályaszéli mérnöki csapatot és a karosszériarészleget is.
2014 végén kilépett a Ferraritól, és közel négy éven át nem volt állományban egy csapatnál sem – viszont 2016-ban és 2017-ben mérnöki tanácsadóként alkalmazta a Manor. Visszatérése a McLarenhez 2018 végén történt, ideiglenes megállapodással, és kevesebb mint egy évig tartott.
A Renault csapata 2019 végén (még az Alpine-ná átnevezés előtt) jelentette be, hogy 2020-tól csatlakozik az istállóhoz – azaz újra csatlakozott az azóta több tulajdonos- és identitásváltáson átesett első csapatához. A 2022-es szezonra nevezték ki vezető technikai igazgatónak, amely pozícióban Enstone összes műszaki aktivitásáért felelt – az átszervezés értelmében a hagyományos műszaki igazgató posztot Matt Harman kapta meg. A Williams az ötödik (vagy ha a Benettont és Alpine-t különvesszük, hatodik) különböző istállója lesz a Formula-1-ben.