Max Verstappen vezetési stílusáról beszélt legutóbbi videójában Peter Windsor: a brit szakíró egy fontos faktorra világított rá a világbajnok megközelítésével kapcsolatban.
„Ugyanannyi időt lehet találni a kanyarok között, mint magukban a kanyarokban. Más szóval: az igazán nagy pilóták az egyenesekre gondolnak, amikor közelednek egy kanyarhoz” – mondta Windsor.
„Ez manapság azért különösen fontos, mert a televíziós közvetítések tele vannak mindenféle telemetriával, grafikával, hogy milyen a kanyarok minimumtempója, ki fékezett később, ilyesmi. Valójában azonban ezek a grafikák csak megtévesztőek a valósággal kapcsolatban.”
Verstappen is ilyen megközelítéssel vezet:
„Természetesen olyan későn fog fékezni, amennyire úgy érzi, hogy az autó azt még megengedi. De a lényeg számára mindig az, hogy csak kicsit nyúljon bele a fékbe azért, hogy az elöl lévő súllyal együtt stabilizálni tudja az autót. Hangsúlyozom: nem akar olyan későn fékezni, amilyen későn csak lehet, Max a kanyarcsúcspontra koncentrál. Ezért mondom azt gyakran, hogy ő a korán fékezők közé tartozik, mert előbb kicsit belesimít a fékbe, hogy stabilizálja az autót, mielőtt igazán rálép a pedálra. A kanyarokat a lehető legrövidebbre, az egyeneseket pedig a leghosszabbra hagyja” – magyarázta.