A Motorsport olasz kiadása írt arról saját forrásaira hivatkozva, hogy Imolában egy teljesen átalakított, megreformált Ferrarit láthatunk majd a pályán. Arról már több helyről lehetett hallani, hogy az autó hátsó felfüggesztésének átvariálása lehet az egyik kulcs, mert ha a futómű jobban kontrollálja az autó súlyát és főleg a kigyorsításoknál jelentkező mozgásokat, akkor közelebb tehetik az aszfalthoz az autó hasát, így nagyobb leszorítóerővel dolgozhatnak.
A portál szerint az autó alját is átdolgozzák, és ehhez a látványos felső részt is hozzáigazítják majd: a hírek szerint a széles oldaldobozok sem maradnak, a Ferrari is a Red Bull alapkoncepciója felé indul el az autó aerodinamikai elemeivel.
Állítólag Fred Vasseurék teljességgel átszabták az eredetileg kitalált fejlesztési ütemtervet, mert az autó nem úgy működik, ahogy azt várták az előzetes szimulációk alapján, a delfinezéssel ugyanis nem számoltak, legalábbis nem ilyen jelentős mértékben. A kis légellenállást célzó aerodinamikai változtatások után bizonyos tempónál megint pattog az autó, magasabban kell használni a tervezettnél, kisebb a leszorítóerő, és jobban kopik a gumi, a tervezett átalakítások ezek mindegyikét orvosolhatják.