Alaposan felpörögtek az események a lapzártánk előtti egy hétben: a Magyar Nagydíj természetesen számunkra mindig az év tetőpontja, de ezúttal Sebastian Vettel visszavonulása, a Ferrari újabb baklövése, majd a hétvégét követően Fernando Alonso váratlan átigazolása is borzolta a kedélyeket. Az Autósport és Formula Magazin legfrissebb számában mindegyik témával foglalkozunk: Vetteltől például karrierjének összegzésével, főbb statisztikáival és a társak véleményével búcsúzunk el.
Ami a Ferrarit illeti: a szezon nyári szünet előtti részét értékeljük és természetesen a maranellóiak az egyik főszereplők: hogyan és miért jutottak el idáig Leclerc-ék? A Red Bull egyúttal tálcán kapta és köszönettel elfogadta a két vb-címet, még ha matematikailag természetesen ez még nem is dőlhetett el – de a Mercedes feljavulása is az ő kezükre játszhat a folytatásban.
Ha már Red Bull: exkluzív interjút készítettünk Raymond Vermeulennel, Max Verstappen menedzserével és megpróbáltunk utánajárni annak, hogy mi is kellett ahhoz, hogy a holland klasszisból világbajnok legyen. Szintén exkluzív interjút olvashatnak lapunkban Stefano Domenicalival, aki a Magyar Nagydíjról és az F1 jövőjéről is beszélt az AFM-nek, beszélgettünk Valtteri Bottasszal, de foglalkozunk azzal is, hogy az FIA hozzáállása, felfogása kissé megváltozott idénre: ez vajon jó így, esetleg néha már felesleges?
Természetesen az F1-es témák mellett ezúttal sem hiányozhatnak lapunkból a MotoGP, a WRC, az egyéb nemzetközi és hazai sorozatok eseményei, legérdekesebb háttértörténetei, ahogy autós menetpróbáinkat is megtalálják olvasóink.
Sajnos az AFM-et is elérték a negatív gazdasági hatások, így ezúttal kéthavi lapszámot tudunk kiadni, és jelen állás szerint az idény hátralévő részében is ez lesz a helyzet – legközelebb októberben jelentkezünk, de előfizetőinket természetesen kárpótoljuk.
Az AFM megvásárolható az újságosoknál, digitális formában is előfizethető erre a linkre kattintva, de a laptapir.hu-n keresztül is olvasható, szintén előfizetés után.