Szokás szerint Franciaországban is megmutatták az F1-es csapatok, hogy milyen fejlesztéseket hoztak autóikra erre a hétvégre. Egy olyan csapat van, amely a megszokottak szerint fejlesztés nélkül érkezett: a Haas ezúttal sem frissítette az autóját, de az amerikai istálló így is jó formában érkezett meg a Francia Nagydíjra.
A két topcsapat és a Mercedes sem erőltette meg magát, de azért nem hagyták érintetlenül az autóikat. A listavezető az RB18 hátsó részén a fékcsövek körüli terelőelemeket variálta át, illetve a padlólemezen módosított, azok éleit változtatta meg, hogy kicsit megnyújtsa magát az alkatrészt. A Ferrari is a padlólemezhez nyúlt hozzá, annak az elejét és a közepét tervezték át, de a diffúzor geometriáját is módosították. A csapat tájékoztatása szerint ez része az eredetileg tervezett fejlesztési cikusnak.
A Mercedes a padlólemez hátsó éleit változtatta meg, ettől megváltozott a levegőáramlás a diffúzor és a hátsó kerék körül, ezen felül csak az első fékhűtést módosították, máshoz nem nyúltak.
Az Alpine ugyanígy a padlólemezt módosította, főleg annak oldaldobozok alatti részét, az Aston Martin a padlólemezre tett egy plusz szárnyacskát, a Williams pedig a padlólemez első részét erősítette meg megbízhatósági szempontból - az Alfa Romeo a hátsó kerékagynál dolgozott, egyébként az említettek közül senki semmi mást nem változtatott.
Két olyan csapatot találunk, amely jelentősebb csomagot rakott össze erre a hétvégére: az AlphaTauri és a McLaren. A faenzaiak padlólemezének változott az éle, a belépő elemét is újragondolták, keskenyebbé tették, a padlólemez egész alja új, illetve a diffúzor is más: arrébb tették a kivágását és a hátsó részére feltettek egy plusz elemet. Ezen felül a motorborítás "vállai" is megváltoztak, magasabb és szélesebb lett ez a terület, ami egyrészt megváltoztatta a levegőáramlást az autó hátulja felé, másrészt pedig az új padlólemezzel is összhangba került.
A McLaren pedig még ennél is több mindenhez nyúlt. A padlólemez, annak élei és a diffúzor is átalakult, a teljes hátsó fékcsőrendszert áttervezték, új formájú az oldaldoboz és a visszapillantó tükör, megbízhatósági okokból változtattak a hátsó szárnyon, de hűtési megfontolásból a motorborítást is megpiszkálták - illetve részben az új oldaldobozok miatt is változtatni kellett ezen.