Az időmérőt követő és a sprintet megelőző második szabadedzés elején a Red Bullok a lágyakon, a Ferrarik pedig a közepes keverékeken hajtottak ki a pályára. George Russell tíz perccel az edzés kezdete után kihajtott a pályára egy tesztkörre, majd azonnal be is ment a bokszba a pénteki balesete után.
Helyszíni tudósítónk, Mészáros Sándor azt tudta meg, hogy mindkét Mercedesben váltót cseréltek – amelyért nem jár büntetés egyikőjüknek sem –, illetve Hamiltonnál teljes kasztnicserét eszközöltek, így az ő autóját még javában szerelték az edzés ezen szakaszában.
Eleinte Leclerc panaszkodott motorproblémára, amit hamar megoldhatott a Ferrari, George Russell pedig különös gondra hívta fel a Mercedes szerelőinek figyelmét: az újjáépített Mercedesen nem működött az előzés gomb.
Az edzés nagy részében egyébként inkább a hosszabb távú tempóra helyezték a hangsúlyt a csapatok, ugyanakkor az időmérő után már meg volt kötve a kezük a beállításokat illetően a parc fermé miatt. Negyedórával a gyakorlás vége előtt az élen a Sainz, leclerc, Verstappen sorrend alakult ki, de a holland a legjöbb körét a közepes gumikon futotta. Jónak tűnik az Alpine versenytempója, akik a negyedik, ötödik helyet foglalták el a listán.
Bő tíz perccel a vége előtt Lewis Hamilton is kihajtott a pályára, miután a szerelők összerakták a W13-ast, így a hétszeres világbajnok kipróbálhatta, hogyan mozog az autó a sprint előtt. Elsőre egy kilencedik időt autózott, egy tizeddel rosszabbat, mint csapattársa. Az edzés végén még Vettel hagyott el egy nagyobb darabot az Aston Martinból, a sorrend azonban már nem változott.
A második szabadedzés végeredménye: