Silverstone-ba több csapat is jelentős fejlesztési csomaggal érkezett, Ausztriában viszont alig-alig látunk majd új megoldásokat a Formula-1-es autókon - a jelek szerint többen inkább a legutóbbi csomagot szeretnék csiszolgatni, főleg hogy azon a hétvégén az eső is nehezítette az adatgyűjtést és a tesztüzemmódot.
A Ferrari, a Mercedes, az AlphaTauri, az Aston Martin, az Alfa Romeo és a Haas semmilyen fejlesztést nem jelzett, semmilyen új alkatrészt nem jelentett le, tehát alig négy olyan csapat van a mezőnyben, amely bármit is változtatott, de ők sem vitték túlzásba. Ugyan a többiek továbbra is ferde szemmel nézik a Red Bull fejlesztési ütemét, de az energiaitalosok most is hoztak újítást: kicsit átgondolták a padlólemez éleinek geometriáját (különböző hasmagasságok is ugyanazt a stabilitást szeretnék elérni, ez a cél), a motorborításra szereltek egy új hűtőnyílás-opciót, valamint a Red Bull Ring speciális kihívásainak megfelelően a féktárcsák hűtését is igyekeztek javítani.
A McLaren csinált egy bevágást a hátsó szárny véglapjainál, valamint a hátsó fékcsöveket is átdolgozta annak érdekében, hogy jobb legyen a hűtés és aerodinamikailag is hatékonyabbá váljon a terület. Az Alpine szintén a hátsó szárny véglapjait variálta át, míg a Williams aerodinamikai szempontjól javított az első felfüggesztés elemein - és ennyi, semmilyen más változás nem történik a mezőnyben Silverstone-hoz képest.