DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 27. szombat
F1

A lassú kanyarokra koncentrál a Red Bull

Christian Horner szerint ők az egyenesekre építették az autót, a Ferrari pedig nem, Monacóban például hátrányban lehetnek a riválissal szemben.

A RacingNews365.com technikai szakértője, Paolo Filisetti írt arról, hogy a Red Bull hét kilogrammot farag le az RB18 súlyából a soron következő Spanyol Nagydíjra, amivel már szinte elérik a minimumhatárt, a csapat pedig ezen felül aerodinamikai módosításokat is hoz Barcelonába - hiába mondták tehát a Ferrarinál azt, hogy most ők jönnek a fejlesztésekkel, a rivális nem áll le.

111



"Már Imolában láthattuk, hogy milyen gyorsan változhatnak a dolgok és szerintem most érdekes futamok vannak előttünk. Az autónk jól megy és a nyár végére is tervezünk egy fejlesztési csomagot, amellyel további súlytól szabadulunk meg, remélhetőleg az is segíteni fog majd" - mondta Christian Horner, a Red Bull csapatfőnöke a Sky Sportsnak adott interjújában.

"Nekünk most a lassú kanyarokban kell fejlődnünk, de ezen segít, ha könnyebb lesz az autó, például a gumikopás is a nagyobb súlyból fakad. Ezek azok az apró fejlődések, amelyek sokat számítanak. Szerintem mi úgy terveztük meg az autót, hogy az egyenesekben legyen gyors, míg a Ferrari úgy tervezte meg a magáét, hogy máshol legyen jó. Ez majd pályáról pályára változni fog, Monacóban például szerintem ők lehetnek előnyben" - tette hozzá.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: