Továbbra is nagyon szenved a delfinezéstől, vagyis az úton való pattogástól a Mercedes idei F1-es autója, a W13 iszonyatosan ugrál az aszfalton és Toto Wolff elmondása szerint a fékezéstől sem nyugszik meg, ami azt eredményezi, hogy a tempós kanyarok bejáratán szinte kezelhetetlen az autó. George Russellnek viszont lenne erre egy remek megoldása:
"Már korábban is beszéltem az aktív felfüggesztésről. A nyolcvanas években is ez volt erre a megoldás, szóval talán most is az. Versenyzői szemszögből ez még gyorsabbá tenné az autókat, mert beállíthatnánk a tökéletes hasmagasságot minden egyes kanyarhoz. Manapság ez elég egyszerű technológia, az utcai autókon is látjuk, főleg a terepjáróknál" - idézi Russell szavait a Sky Sports.
Az aktív felfüggesztés természetesen tiltott megoldás évtizedek óta, ahogy azzal a pilóta nyilván tisztában is van, de ötletként azért bedobta az elképzelést.
"Nem én hozom a szabályokat, nem vagyok tervező, talán vannak egyéb korlátok is ekörül és nem olyan egyszerű, mint ahogy gondolom, de szerintem menő és érdekes lenne. Egyszerűnek tűnik. Az autók pedig gyorsabbak lennének tőle" - tette hozzá. Russell szerint egyébként nemcsak ők nem értik még a pattogás jelenségét, hanem a többi csapat sem, sőt: a McLaren az egyetlen, amelyik nem delfinezik, de a wokingiak sincsenek tisztában azzal, hogy miért.