Közölte a tavalyi szezon nézettségi adatait a Formula-1, a száguldó cirkusz pedig elérte a célját: jól "fizetett" a gigantikus (egyes vélemények szerint itt-ott mesterségesen is gerjesztett) Hamilton-Verstappen csata. A jelentés szerint az F1 lett a világ leggyorsabban növekedő sportága a közösségi média felületein: immár 49,1 millió követővel rendelkezik és a közlemény azt írja, hogy minden fontos sportág közül ez tudta a leginkább megmozgatni a követőit 2021-ben.
A közösségi médiás követések száma minden felületet számításba véve negyven százalékkal nőttek, az itt megosztott videós tartalmakat pedig ötven százalékkal többen nézték: több mint hét milliárd megtekintésről van szó, az egyedi megtekintések pedig 23%-kal nőttek. Hozzátették azt is, hogy magát az F1 hivatalos weboldalát is 39%-kal többen nézték tavaly, mint korábban, a 2,7 milliós szám pedig szintén az általuk jelentősnek tartott sportágak fölé emelkedett.
Ami a tv-közvetítéseket illeti: 2021-ben négy százalékkal emelkedett a nézők száma és most már több mint másfél milliárdnyian nézték a közvetítéseket. A bahreini szezonnyitót 84,5 millióan követték és a három, sprinttel dúsított hétvége is emelte a számokat.
Fontos megemlíteni, hogy az F1 legnagyobb tv-s piaca Kína, Hollandiában viszont brutálisan megugrott az érdeklődés, köszönhetően természetesen Verstappen szereplésének. Az Abu Dhabi szezonnyitó jelentette a csúcsot ezen a téren, azt 108,7 millió néző követte.