A RacingNews365.com saját forrásaira hivatkozva számolt be arról, hogy 2022-ben már nem lesz szponzori kapcsolatban egymással az Aston Martin F1-es csapata és a BWT. Az osztrák cég még 2017 előtt csatlakozott az akkori Force Indiához, majd 2020-ra névadó szponzora lett az addigra már Lawrence Stroll kezében lévő és Racing Point névre hallgató istállónak, ám a hírek szerint 2021-re kicsit megromlott a viszony - ennek egyik fő oka volt az, hogy Stroll Aston Martinná varázsolta át a csapatot, amely így elvesztette BWT-s rózsaszín festését és zöldre váltott.
Annak idején a cég vezérigazgatója, Andreas Weissenbacher el is mondta a Speedweeknek, hogy a "szívem vérzik és ezt Lawrence Stroll is tudja", majd hozzátette, hogy ő rózsaszín autókat akart és bár sokak számára érthető a zöld festés, de számára nem az. Mint mondta, a jelenlegi névadó szponzor, a Cognizant is belement volna a pink autókba, és azok a televízóban is jól láthatóak lettek volna - ellentétben a tavalyi sötétzöld színezéssel. Azt is kiemelte még, hogy számára komoly csalódást jelentett az, hogy nem tudta meggyőzni Strollt az igazáról és szerinte üzletileg ez egy nagyon rossz döntés volt az Aston-vezér részéről.
A felek együttműködésének végéről emiatt már 2021 elején is lehetett hallani, de akkor ennél tovább nem jutott az ügy, sőt, egy megerősítés érkezett csak arról, hogy de, együtt maradnak az érintettek. A RacingNews 365 azonban úgy tudja, hogy ezen a ponton megszakad a kapcsolat, sőt, a BWT a távozó csapatfőnökkel, Otmar Szafnauerrel együtt az Alpine-hoz igazol. A portál megkereste az Astont az ügyben, de a csapat egyelőre nem mond semmit, csak annyit, hogy a teljes szponzorlista majd az autóbemutatóval együtt kerül napvilágra.