A brit telekommunikációs vállalat, a ROKiT még a 2019-es szezon előtt csatlakozott a Williamshez: kapásból hároméves szerződést írtak alá, amelyet már a szezon közben meghosszabbítottak további két évre. A főszponzor így egészen 2023 végéig elkötelezte magát, de már az első év után – a 2020-as szezon koronavírus miatti csúszása közben – szakítottak a felek: a megállapodást a Williams mondta fel.
A ROKiT, amely 3,5-5 millió fontos részletekben való törlesztést ígért, azóta sem fizette ki a Williamst, ezért az ügyet már tárgyalta 2021-ben a londoni Nemzetközi Választottbíróság, amely akkor elrendelte a tartozás kifizetését, most pedig az Egyesült Államokban is zajlott egy szövetségi tárgyalás a sportra specializálódott Klaus Reichert bíró elnökletével.
A MotorsportWeek beszámolója szerint a bíró nem fogadta el a szponzor érvét, miszerint a Williams nem teljesítette szerződéses kötelezettségeit 2020. január 1-et követően, ezért tartotta vissza a cég a kifizetést. A ROKiT egyértelműen megígérte, hogy kifizeti az összeget, állapította meg a bíróság.
A bíróság ítélete szerint a szponzornak 35,7 millió dollárt (több mint 11 milliárd forint) kell kifizetnie a Williamsnek. A cég többször ígéretet tett a Williamsnek, hogy törleszti adósságát, egy ízben egy dokumentumot küldtek át a csapatnak, amely szerint a banki tranzakció az akkori tartozás összegének megfelelő 24,4 millió dollár átutalásával folyamatban van, a pénz mégsem jutott el a Williamshez. A helyzetet bonyolította az istálló 2020 végi tulajdonosváltása, mikor a csapat a Williams családtól az amerikai Dorilton Capital befektetési csoporthoz került.