DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 26. péntek
F1

Most Sainzot küldi a mezőny végére a Ferrari

Ezúttal a spanyol autójába is beépítik az új erőforrást, amellyel pluszteljesítményhez jut, viszont büntetést kap a Török Nagydíjra, így csak a sor végéről vághat neki a futamnak.

Szocsiban a rajtrács végére küldte Charles Leclerc-t a Ferrari azzal, hogy beépítették az autójába az új erőforrást - a friss fejlesztés hozott a konyhára a monacóinak, de a rajtpozícióját természetesen tönkretette. A soron következő Török Nagydíjon csapattársa, Carlos Sainz is így járhat: az olasz Motorsport értesülései szerint a maranellóiak most a spanyol versenyző autójába is belepakolják az új fejlesztésű motort.

55_2



Annak ellenére, hogy az erőforrások 2021-ben már homologizáltak, évi egy változtatás a specifikációban megengedett, nem feltétlenül a szezon kezdetéhez kötve. A Ferrari ennek megfelelően módosított a hibrid rendszeren, beleértve az energiatárolót is. Ez jelenti a szükséges pluszteljesítményt, de Mattia Binotto egyelőre nem árulta el, hogy pontosan mennyit is - olasz sajtóértesülések korábban tíz lóerőről szóltak, maga Binotto pedig Monzában még arról beszélt, hogy legalább húsz lóerő a hátrányuk a riválisokhoz képest.

A Motorsport úgy tudja, hogy a Scuderia eredetileg is Törökországban akarta bevetni az új fegyvert, Leclerc-nek végül megbízhatósági problémák miatt építették be már Szocsiban - a monacói nagyon lelkes volt az ügyben, szerinte érzésre és az adatok alapján is egyértelmű az előrelépés.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: