Érdekes téma merült fel a Portugál Nagydíj egyik pénteki sajtótájékoztatóján, amelyen Zak Brown, Toto Wolff és Christian Horner közösen vett részt. Több egyéb mellett ugyanis azt is megkérdezték az érintettektől, hogy mit gondolnak arról, hogy a Red Bull nemrég leigazolta technikai igazgatónak a Red Bull Powertrains névre keresztelt motorrészleg élére Ben Hodgkinsont. A szakember korábban a WRC-be és Le Mans-ba is fejlesztett motort, ám ennél sokkal érdekesebb, hogy közel húsz éve a jelenlegi Mercedes brixworth-i motorrészlegén dolgozik vezető mérnökként.
A miértekről először Hornert kérdezték, aki szerint kutattak megfelelő szakember után és látták, hogy Hogdkinson milyen jó munkát végzett a Mercedesnél és fontosnak tartották, hogy a legtehetségesebb emberek náluk dolgozzanak - megkeresték Hogdkinsont, aki elfogadta az ajánlatukat, ennyi. A következő kérdés arra vonatkozott, hogy ez vajon azt jelenti-e, hogy 2025-től is a saját motorjukat akarják gyártani, amire Horner annyit mondott, hogy szerinte ezt már elég világosan elmondták, igen, ezen dolgoznak.
Toto Wolff már azt mondta a témáról, hogy számára nem meglepő a dolog, hiszen a Red Bull okos stratégiát követ, mert próbál angol mérnököket igazolni a motorfejlesztéséhez, amelynek alapjait átvette a Hondától (itt szintén megdicsérte a riválist, hogy ezt milyen jól tette...) és szerinte világos, hogy a saját motorjuk mellett kapcsolatban állnak a Volkswagen csoporttal is. Ezt itt jobban nem fejtegette, később viszont a Sky Sportsnak már hozzátette, hogy szerinte egyértelműen jönni fog a Volkswagen 2025-től és átveszi a Red Bull által addig egyengetett motorrészleget Audi, vagy Porsche néven - ő úgy látja, hogy nagyon okosan dönt ezekben a kérdésekben az energiaitalos istálló, úgyhogy Hogdkinson távozása nem érte váratlanul.
Horner a sajtótájékoztatón minderre még nem reagált, de amikor a Sky Sports feszegette nála a kérdést Wolff "bővített" válaszával, akkor azért már odaszúrt a riválisnak: "Toto mindig szereti azt gondolni, hogy tudja, mi történik másoknál, mások üzletével. Pedig talán a sajátjával kellene törődnie" - reagált a Red Bull csapatfőnöke. Azt viszont hozzátette, hogy a motort később persze akárhogy lehet majd hívni, a lényeg az, hogy Milton Keynesben gyártják és az ő területükön készül, ehhez kellenek megfelelő szakemberek és megfelelő infrastruktúra.