Ugyan az előszezoni tesztek során a Red Bull tűnt a leggyorsabb és legstabilabb autónak a mezőnyben, a különböző számítások szerint legalább egy körön mérhető előnyben van az istálló a Mercedeshez képest, ami a hibrid érában még sosem fordult elő (illetve a teszten már igen, két éve a Ferrari is itt tartott...), de az energiaitalosok nem ülnek a babérjaikon és már az első futamra finomítanak kicsit az autón.
"Őszintén szólva az első szabadedzés előtti fejlesztés a teszten kezdődött, mert sok mindent ki tudtunk ott próbálni és megnéztük, hogy mi működik, illetve mi nem. A fejlesztéseket ezek alapján csináljuk és kisebb frissítéseket már az első versenyhétvégére is viszünk" - árulta el a csapat felvezető anyagában Pierre Wache, a Red Bull-Honda technikai igazgatója.
"Ezen felül a pilótáink is dolgoznak a szimulátorban, hogy minél jobban ráhangolódjanak a pályára, illetve hogy javítsunk az autón - az egyensúlyon, a beállításokon, mindenen. Vannak dolgok, amikről látjuk, hogy hogyan működnek a pályán és azt gondoljuk, hogy megoldhatók, ezt pedig a szimulátorban ki lehet próbálni. A fékpadon már látunk fejlődést, részben az erősebb motor, részben talán az ExxonMobil üzemanyaga miatt, de biztos vagyok benne, hogy a többiek is előreléptek" - tette hozzá.