Ez a szezon lesz az első a Formula-1 történetében, mikor szabályozzák, mennyit költhetnek a csapatok autóik fejlesztésére. A 2021-es szezonban 145 millió dollár a határ, a következő két évben pedig ez további 5-5 millióval fog csökkenni.
A McLaren vezérigazgatója elmondta, hogy már megvannak a tervei a wokingiaknak azt illetően, hogyan tudnák leghatékonyabban elkölteni a pénzüket, azonban komoly válaszutak előtt állnak majd a pénzügyi korlátozás miatt.
„Készen állunk 2021-re és már megvan a tervünk 2022-re és 2023-ra is! Azonban ennek a tervnek vannak különbözőelágazásai, hiszen majd meglátjuk, mit tudunk tanulni az idei évből. Meg kell tudnunk, mi a leghatékonyabb, legkifizetődőbb módja a pénzünk elköltésének.”
„Bár megvannak a terveink, egyelőre még nem kell azokat kőbe vésnünk és kiviteleznünk, mivel szeretnénk magunknak megadni a lehetőséget, hogy mi lesz a leghatékonyabb módja annak, hogy teljesítményorientáltan költhessük el a pénzt, amit behatárol a költségvetési sapka.”
A McLaren egyébként idén sem fukarkodhatott a pénzzel, mivel Piers Thynne szerint az egész autó átalakításra szorult az új Mercedes-erőforrás beépítése okán, így gyakorlatilag egyedüliként egy teljesen új autót építettek Wokingban.