Nagy sztori Nico Hülkenbergé az Eifel Nagydíj vonatkozásában: a Racing Pointot a silverstone-i futamokon már kisegítő németet ezúttal szombat délelőtt, szó szerint az utolsó előtti pillanatban rántották be, hogy helyettesítse a gyomorproblémákkal bajlódó Lance Strollt, s az utolsó rajthely megszerzése után végül a futamot a 8. helyen zárta. Mint a futam leintését követően kiderült, a pilóta akár az egyik Red Bull-Honda volánja mögött is kiköthetett volna a nürburgringi hétvégén.
Ezt az energiaitalos márka nagytekintélyű sportszakmai főtanácsadója, Helmut Marko árulta el a német Sport1 tévécsatornának: a szakember szerint Alexander Albon első koronavírus-tesztje nem hozott egyértelmű negatív eredményt, így pénteken reggel már fel is hívta Hülkenberget, de mivel az újabb tesz tisztázta a thai-brit pilótát, a beugrásra nem volt szükség. A németet másnap berántotta a Racing Point, produkciójáért pedig az F1 hivatalos online szavazásán a szurkolók a nap versenyzőjének választották – fix állása 2021-re viszont még mindig nincs…
„Nehéz lenne megmondani – felelte Hülkenberg arra a felvetésre, hogy jövőre a mezőny állandó tagjaként láthatjuk-e viszont. – Nyilvánvalóan ez a legtöbb és a legjobb, amit jelenleg tehetek annak érdekében, hogy népszerűsítsem és reklámozzam magam. Sajnos Silverstone után sem változott semmi érdemben. Szerintem ez egy folyamat. Az emberek tudják, hogy itt vagyok, de úgy tűnik, hogy némi türelemre még szükség van ahhoz, hogy lássuk, mi fog történni.”
Hülkenberget korábban a Haas és az Alfa Romeo istállókkal hozták összefüggésbe, ám vasárnap este Marko első ízben tett utalást arra, hogy az energiaitalos kontingensen kívüli pilóták - Hülkenberget és Perezt meg is nevezte - is szóba jöhetnek Albon helyén, amennyiben thai-brit továbbra is hasonlóan gyengén muzsikál majd Max Verstappen mellett.