Hetek óta kering az az Eddie Jordan által elindított pletyka, hogy a Mercedes egyik szponzora, az Ineos többsége tulajdonrészt vásárol az istállóból. A Daimler kedden tett egy bejelentést, amely ennek ellenkezőjére vall: a márka elkötelezett a Formula-1 iránt.
A Mercedes-Benz új vállalati stratégiája alapján nagyobb teret kapnak az almárkák, az AMG, a Maybach, a G és az EQ. A cég további hangsúlyt helyez az elektromos járművekre, de továbbra is hisz a Formula-1-ben képviselt hibrid technológia relevanciájában – ez válasz a Honda kiszállására is, amely azzal magyarázta döntését, hogy elektromos járműveibe akar invesztálni,
Ennek értelmében szorosabbra fűzik a csapat, a Mercedes-AMG Petronas F1 Team és a nagy teljesítményű részleg, az AMG kapcsolatát. Tervben vannak olyan Formula-1-es technológiát alkalmazó projektek, mint a Project One hiperautó. Mindez azt jelzi, hogy a Mercedes anyavállalata, a Daimler továbbra is hisz a Formula-1-es jelenlét értékében.