A Racefans saját forrásaira hivatkozva számolt be arról, hogy a következő Formula-1-es hétvégén még nem lép életbe a "partimód" betiltása, vagyis a csapatok a Belga Nagydíjon még használhatják az időmérős motormódokat. Az ötlet lényege az, hogy mindenki azonos motormódokat használjon az időmérőn és a versenyen, hogy ne legyenek ezekből nagy eltérések - pedig egyébként mindenki kifejlesztette már a magáét, bár a Ferrari azt állítja, hogy a mostani erőforrás nem rendelkezik ilyennel, így őket segítheti leginkább a döntés.
A Racefans szerint azonban nem arról van szó, hogy lekerült volna a napirendről a téma, vagy hogy jelentősen elhalasztanák annak bevezetését, hanem egyszerűen csak egy utolsó hétvégét kap még ez a módszer - Spában még nem, de Monzában már nem lehet majd használni a partimódot. Az FIA szerint ezek az időmérős motormódok már egyre bonyolultabbá váltak és egyre nehezebb volt nyomon követni, hogy mi a szabályos.
A Racefans egyébként úgy tudja, hogy a négy motorgyártó közül kettő elégedetlen a döntéssel - ebben a kettőben tehát biztosan nincs benne a Ferrari, amely úgy tűnik, hogy a legnagyobb nyertese lehet a döntésnek.