A Formula-1-es csapatok költségvetésére is jelentősen rányomta a bélyegét a koronavírus-világjárvány, így a karantén idején lefolytatott tárgyalások során sikerült költségkímélés céljából megállapodni az új technikai szabályok 2022-re halasztásában, valamint a régóta tervezett költséglimit jövő évi bevezetésében.
Ezeken kívül is több intézkedés felmerült, egy ponton pedig a Ferrari előhozakodott az ügyfélcsapatok és ügyfélautók ötletével is, amelyhez hasonló struktúrát láthatunk sikeresen működni a MotoGP-ben például. Mattia Binotto szerint azonban mindenki leszavazta ezt:
„A koronavírus-járvány alatti, jövőt érintő egyeztetéseken mi a Ferrarinál felvetettük legalábbis javaslat szintjén az ügyfélcsapatok lehetőségét a nagyok részére, mint ahogy azt voltaképpen a MotoGP-ben is láthatjuk” – idézi a Ferrari F1-es csapatvezetőjét a Motorsport.com szakportál. „Ezt a javaslatot azonban visszautasította, azt hiszem, a csapatok, az F1 és az FIA teljes közössége, amit mi teljes mértékben megértünk. Úgy vélem, ezt a döntést közösen hoztuk meg.”
Az ügyfélcsapatok koncepciója az utóbbi hetekben újra előkerült, köszönhetően a Racing Pointot ért vádaknak, miszerint lemásolták a Mercedes tavalyi megoldásait. Több rivális is kifejtette, hogy szeretnék elkerülni, hogy „másolóbajnokság” váljon az F1-ből, s ezzel az elvvel a javaslat leszavazása után Binotto is egyetért:
„Minden egyes csapatnak függetlennek kell lennie, saját maguknak kell fejleszteniük a saját alkatrészeiket. Úgy vélem, ehhez meg is van az eszköz az új Concorde Egyezménnyel, és a szabályozás is elég egyértelmű ezzel kapcsolatban. Nagyszerű lenne, ha 10 csapat 10 különböző autója lenne a rajtrácson.”