DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 24. vasárnap
F1

Hogyan teheted ismertebbé webáruházadat online eszközökkel?

Egy induló webáruháznak nincs könnyű dolga, ha a Google keresésekben előre akar kerülni bizonyos termékek vonatkozásában. A legtöbbször elkerülhetetlen a fizetett hirdetések használata, azonban egy idő után azt veszed majd észre, hogy ezek is egyre drágábban és nehézkesebben hoznak látogatót a webshopodba. Az alábbiakban bemutatunk néhány trükköt, amelyekkel a fizetett hirdetéseket ki lehet egészíteni és amelyek jól bevált módszerek a webáruház forgalmának növelésére.

Saját erőforrást igénylő eszközök

A járványügyi vészhelyzet megnövelte az online kereskedelem jelentőségét és a webáruházak forgalmát. Néhány vállalkozás alkalmazkodott a helyzethez, és berendezkedett a házhozszállítás felfuttatására. Ezek a vállalkozások valószínűleg a karantén után sem fogják megszüntetni szolgáltatásaikat. Íme néhány tipp a webáruház forgalmának növelésére:

 https- driveonline.hu - 2020 július - Cikk2



1. Ingyenes/kedvező árú szállítás - a kosárelhagyások több mint fele a magas szállítási költségek miatt következik be

2. Jó termékismertetők - írj olyan termékismeretetőket, amelyek nem száraz technikai információk, hanem a vásárlók érzelmeire hatnak

3. Blog készítése - oktasd a vásárlókat a webáruház profiljának megfelelő szakmai cikkek írásával

4. Garanciák kiterjesztése - adj olyan garanciákat, amelyek különböznek a versenytársakétól

5. Akciók, kuponok - csak mértékkel!

6. Kapcsolódó termékek ajánlása (Upsell, Cross-sell, Downsell ajánlatok) - “Mások ezeket keresték még”, “Együtt olcsóbb”, stb. ajánlatok

7. Kosárelhagyások csökkentése - például felugró ablakokkal, követő e-mailekkel

8. Vásárlói interakciók lehetőségének növelése

Együttműködés más weboldalakkal

A fizetett hirdetéseken kívül számos lehetőséged van a webáruházad, vagy az abban található termékek ismertebbé tételére:

1. Árösszehasonlító oldalak - Ezek nagyon népszerűek az online vásárlók körében, az emberek ugyanis szeretnek olcsón vásárolni. 

2. Google Shopping - Ha webshopod van, ennek mindenképp nézz utána!

3. Online piacterek használata - Nagyon népszerűek az online adok-veszek csoportok. Nemzetközi viszonylatban az Amazon és az eBay, hazánkban a Vatera, a Jófogás és a Facebook piacterei a legismertebbek. Ez persze kissé macerás, mert a termékeket egyesével kell feltölteni, de a legnépszerűbb, legkeresettebb termékeidet mindenképpen érdemes lehet ilyen módon is árusítani, mert ez egy plusz lehetőség az adott termék vonatkozásában a keresőmototoknál előbbre kerülni.

Összegzés

A fentiek mindegyike alkalmas arra, hogy növelje a webshopod forgalmát és profitját. Hihetetlenül széles online eszköztár áll rendelkezésedre ennek elérésére és mérésére. A Drive Online Marketing szakemberei segítenek a megfelelő marketing mix összeállításában, amely hatalmas versenyelőnyt tud jelenteni a versenytársakkal szemben.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: