Jövőre új korszak kezdődik a Formula-1-ben, a sorozat történelme során 2021-ben először központilag fogják szabályozni a csapatok éves kiadásait. A pilóták és a felsővezetés fizetésétől eltekintve az istállók éves költségvetése nem haladhatja meg a 145 millió dollárt, ami a kisebb alakulatok számára áldás, a nagyobbaknak viszont átok. Három istálló, a Mercedes, a Ferrari és a Red Bull az, amelynek jelentősen vissza kell vennie a költekezésből. Toto Wolff elmondása szerint legszívesebben minden dolgozójukat megtartanák, de erre nem lesz lehetőségük, így a csapat egy részének új munkalehetőséget kell találniuk.
"A költségsapka létszámfölösleghez fog vezetni, de mindent megteszünk, hogy érdekes lehetőségeket találjunk azok számára, akiket nem tudunk alkalmazni" - nyilatkozta Toto Wolff a This Is Money weboldalának. A csapat jelenleg a "döntéshozási fázisban" tart. 2021. június végére végezniük kell az átszervezéssel.
Wolff amellett, hogy a Mercedes csapatának útját egyengeti, az utóbbi hetekben az Aston Martinban is érdekeltté vált, miután részvényeket vásárolt a jövőre F1-es csapatot létrehozó márkában. Sokan arra következtettek, hogy Wolff a brit alakulatnál folytatja a jövőjét, de a csapatvezető ezt tagadta. Elmondása szerint egyszerűen csak befektetett egy alulértékelt márkába. "Nem leszek sem vezérigazgató, sem az elnökség tagja. Azért vagyok tagja befektetőként, mert hiszem, hogy egyszer még szárnyalhat. Hiszem, hogy az Aston Martin alulértékelt, a viszonylag sok tartozásaik és az alacsony eladásaik miatt. Az SUV-juk meg fogja változtatni a helyzetet" - árulta el.