A Ferrari az utóbbi évek előszezoni tesztjein mutatott teljesítményével rendszeresen feltüzelte az eredményre éhes rajongókat, de Mattia Binotto vezetésével a vörösök idén új hozzáállással készültek a szezonra: a barcelonai teszten végig visszafogottan szerepeltek, és kizárólag az autó fejlesztésével foglalkoztak. Az előszezonban mutatott teljesítménye alapján a riválisok szerint a Ferrari idén a harmadik helyet foglalja el az erősorrendben, amit valószínűleg maga az istálló is hasonlóan lát. A Motorsport olasz kiadása arról írt, hogy erre reagálva a csapat új motort fejleszt a július elején kezdődő szezonra.
Ezek szerint a Ferrari 062/2-es erőforrása Ausztriában kerül bevetésre, miután a kezdeti megbízhatósági problémáit kijavították. A 062/1-es [előszezonban használt] erőforrást versenyen nem vetik be. A 062/2-es lesz az a specifikáció, amit a 2020-as szezonra homologizáltatnak. A Ferrari hasznára válhat az az extra 15 lóerő, amennyivel a Spanyolországban használt változathoz képest előreléptek - írja a lap.
Hozzáteszik, hogy az SF1000 fejlődést mutat, de a csapat Ausztriában nem mutat be minden fejlesztést, így óriási előrelépésre nem számíthatunk tőlük. Az autó orrán végzett fejlesztéseket későbbi versenyeken láthatjuk, mivel a szigorú biztonsági előírások akadályozzák a beszállítókkal való együttműködést. Bár az kérdés, hogy mi alapján, de egy-két tizedmásodperces előrelépésre számítanak az istállótól - közölte a PlanetF1.