Állandó tesztelés: Covid-19 magánteszttel minden résztvevőt vizsgálnak már az utazás előtt, ők az eseményre csak negatív teszteredménnyel léphetnek be. A versenyhelyszínen orvosi személyzet folytat rendszeres tesztelést és végez szűrést a belépésnél. Nem csupán az utazó személyzetet, hanem a helyi dolgozókat is vizsgálják.
Zárt események: A jelenlegi terv szerint a versenynaptárt kezdő európai versenyeken nem jelenhetnek meg sem nézők, sem vendégek. A lelátók üresek lesznek, a paddock pedig jóval néptelenebb a megszokottnál: hétvégente általában 3000 vendég van jelen, akik most hiányozni fognak.
Minimális személyzet: A résztvevők teljes létszámát a szükségesre redukálják, beleértve a csapatokat, a beszállítókat, az FIA és a Formula-1 személyzetét. A 3-5000 fős utazó személyzetet 1200-ra csökkentik, a csapatok létszámát 130 helyett 80-ban maximalizálják, ráadásul a különböző istállók tagjai sem érintkezhetnek egymással. A tévés közvetítést a szokásos több mint 250 helyett 60-an bonyolítják majd le, egyes megoldható műveletek a pályától távol zajlanak majd.
Izolált utazás: A nagydíjak között ingázó személyzetet – természetesen csak negatív koronavírus-eredménnyel – charterjáratokkal utaztatják, a helyszínen a pályák, hotelek és repülőterek közti közlekedést is privát módon oldják meg. A cél buborékot képezni és minimalizálni az érintkezést a helyiekkel.
Közösségi távolságtartás: A csapatok egymástól való elszigetelése mellett a paddock versenyben nem érintett területein kétméteres távolságtartást jelölnek ki. Változás történik olyan procedúrák menetében, mint a futam előtti himnusz, a parc fermé, a dobogós ceremónia és az interjúk. A Formula-1 azt is ígéri, hogy a távolságtartás megszegése azonnali intézkedést von maga után.