A 2020-as F1-es téli tesztidőszak slágertémája a Mercedes által kifejlesztett DAS, amivel az Ezüst Nyilak kerékszéttartása menet közben, a kormány segítségével módosítható. A leleplezését követő első napokban úgy tűnt, a címvédők egy senki más által fel nem fedezett trükköt vittek pályára, ám a Ferrari csapatvezetője elárulta, ők is rátaláltak a kiskapura. A kihasználásáig azonban nem jutottak el.
„Korábban elgondolkodtunk a megoldáson, de a megtervezésig és a legyártásig nem jutottunk el vele. Ennek az oka a szabályossága, amit akkor nem tisztáztunk az FIA-val. De azt sem gondoltuk, hogy megéri megvalósítani, legalábbis nem a mi koncepciónkkal. Nem vagyok benne biztos, hogy mi ki fogjuk fejleszteni, egyelőre egy kérdőjel ez az egész. Figyeljük, a többiek mit lépnek” – nyilatkozta a Ferrari a szerdán megtartott sajtótájékoztatóján, amelyen többek között Sebastian Vettel jövője is szóba került.
Bár az FIA jelenlegi álláspontja szerint a kettőstengelyű kormányzás szabályos, egészen biztos, hogy lesz olyan csapat, ami a szezonnyitón megpróbál fogást találni rajta. Felmerült például, hogy a Parc Fermé szabályaiba ütközhet a rendszer, amit élesben, az Ausztrál Nagydíjon fog tisztázni a szövetség. Binotto ebben nem foglalt állást. „Ezt nekünk nehéz lenne megmondani. Biztos vagyok benne, hogy az FIA majd határoz róla” – tette hozzá.
Komoly érvágás lenne a Mercedes számára, ha mégsem találnák szabályosnak a rendszert, ugyanis saját bevallásuk szerint az autó teljes orrészét ehhez alakították.