Helyi sajtóértesülések szerint a Tata kommunikációs vállalat és a Formula-1 között nyolc éven át fűződő partneri kapcsolat 2019. december 31-én a végéhez ért. A Tata India legnagyobb telekommunikációs cégeként engedhette meg magának a jelenlétet a száguldó cirkuszban.
A Forbes szerint az üzlet nagyjából 26 millió amerikai dollárt hozott a Formula-1 konyhájára, melynek most búcsút kell, intsen a Liberty Media. A Press Trust of India belsős forrásra hivatkozva is megerősítette a partneri kapcsolat végét:
„Igen, a Tata Communications és a Formula-1 között nincs többé partneri kapcsolat. A szponzorációs szerződés ugyanis december 31-én lejárt” – idézi forrását a Press Trust of India.
Azonban ettől még nem kell a csődtől tartania a száguldó cirkusz vezetőinek és szerelmeseinek sem, hiszen ha hinni lehet a legfrissebb sajtóértesüléseknek, akkor a világ legértékesebb vállalatával, a szaúdi olajóriás Aramcóval sikerült nyélbe ütnie egy igazán kecsegtető üzletet a Liberty embereinek, ami magában foglalja a Szaúd-arábiai Nagydíj érkezését is.