A főszponzor, a ROKiT egészen 2023-ig marad a Williams fedélzetén, de a csapat számos támogatót veszített el a tél folyamán: távozott a második legnagyobb összeggel beszálló Unilever, amely a Rexonát hirdette, a Robert Kubicához kötődő Orlen, továbbá kisebb partnerek, a Symantec, Omnitude és Tata.
A tőkeerős újonc, Nicholas Latifi révén azonban számos új támogató is feltűnt a színen: a Sofina – amelynek vezetője a kanadai apja, Michael Latifi –, a Lavazza, valamint a Royal Bank of Canada. A csapat egy másik forrásra is támaszkodhat, hiszen a Williams Groupnak nagy bevétele képződött a jövedelmező technológiai részleg, a Williams Advanced Engineering többségi tulajdonrészének eladásával. Emiatt Claire Williams csapatfőnök-helyettes pénzügyi téren nem látja aggodalomra okot adónak a helyzetet.
„A szponzoráció sosem egyszerű, amit mindannyian tudunk. Nem hiszem, hogy bármelyik csapat szerint könnyű terep a szponzorpiac” – mondta Claire Williams csapatfőnök-helyettes a Motorsport.com-nak, kiemelve, hogy független csapatként a Williamst elsősorban szponzorok tartják el. „Az üzleti modellünk nagymértékben függ a szponzoráción, ezért nem egyszerű. Ez évtizedek óta így van, de mégis sikerült mindig egészéges költségvetést összegyűjtenünk a versenyzésre, ami elegendő volt arra, amire az év folyamán kellett.”
A technológiai részleg eladása miatt már most, az év elején biztos, hogy a 2020-as szezon anyagilag stabil lesz: „Mint mindenki tudja, eladtuk az Advanced Engineering többségi tulajdonát, melynek bevétele az F1-es csapathoz kerül, hogy szintén lökést adjon a büdzsének. Emiatt nem aggódom a versenyzés 2020-as költségvetése miatt” – magyarázta Williams.