Sorban távoznak a szponzorok a Williamstől: a lengyel olajcég, a PKN Orlen Robert Kubicát követve átpártolt az Alfa Romeóhez. A lengyel Sportowe Fakty beszámolója szerint kisebb támogatók, a Symantec, Omnitude és Tata ugyancsak távoztak.
A Grandprix247.com ugyanerre a lengyel forrásra hivatkozva arról számol be, hogy a Rexona is távozott, amely nagy reklámfelületet kapott az autón: a főszponzor ROKiT után a dezodormárka matricái voltak a legjelentősebbek az FW42-n. Szponzori hozzájárulás terén ugyancsak a második helyen állt: a spanyol AS információi szerint a márka tulajdonosa, az Unilever 15 millió dollárt tett hozzá a Williams költségvetéséhez.
A Rexona, amely korábban a Lotust támogatta, 2014 végén csatlakozott a Williamshez a névadó szponzorral, a Martinivel egyidőben. A teljesítmény hanyatlásával együtt az akkori, hibridéra kezdetén fedélzeten levő jelentős támogatók – Martini, Randstad, Petrobras, Rexona – mind eltűntek az autóról.
A Williams tájáról továbbra is optimista nyilatkozatok érkeznek, a csapat előrelépésre számít a 2020-as szezontól. A szponzorok elvesztéséről érkező hírek azonban nem biztatóak, ráadásul a vállalat eladta legjövedelmezőbb ágazata, a Williams Advanced Engineering többségi tulajdonrészét.