Rövid futama volt a Ferrari német pilótájának Austinban: a verseny elejétől kezdve szenvedett autójával, ebből fakadóan a második rajthelyről hamar a hetedikig visszacsúszott. Küzdelmei a nyolcadik körig tartottak, ekkor a jobb hátsó kerékfelfüggesztés eltörése miatt kénytelen volt feladni a viadalt. Az eset után csapattársának, Charles Leclerc-nek szólt a Ferrari, hogy ne használja a nyolcas kanyar csúcspontjánál elhelyezett kerékvetőt, mivel a német ott szenvedte el a törést.
„Az első körben nem volt tapadásom. Nem igazán tudtam védekezni, sokakat el kellett engednem. A jobbos kanyarokban nagyon szenvedtem a gumikkal, nem tudtam működésre bírni őket. Aztán eltört a felfüggesztés. Sokat mentünk a hétvégén, hosszú etapokat is, de egyszer sem volt problémánk. Nem tudom, mi történhetett, de nyilván valami eltört” – nyilatkozta a német.
A szóban forgó kanyarban az időmérő edzésig nem volt magasított kerékvető, az FIA ezt szombat este helyezte el azért, hogy elvegye a pilóták kedvét a kanyar levágásától. Sebastian Vettel azonban leszögezte, azt a pontot egészen biztos, hogy nem érintette, mielőtt problémája lett, így továbbra is kérdés, mi okozta a kiesését.