A költségcsökkentés érdekében már másfél év múlva külső beszállítótól vásárolták volna a Formula-1-es csapatok a fékeket és az ehhez szükséges rendszereket, ám az FIA menet közben elhalasztotta ezt a változtatást, ugyanis annyi minden meg fog változni a 2021-es szezonra, hogy szinte lehetetlen előre meghatározni, pontosan milyen teljesítményű és tempójú autókhoz kellene méretezni az alkatrészeket. A szervezet így egyelőre kivár, és ezt a döntést további két szezonra még biztosan a csapatok kezében hagyja – derült ki pénteki közleményükből.
Az FIA egyébként korábban már egy pályázatot is kiírt, amelyre potenciális beszállítók jelentkezhettek. A Brembo így is tett, és meg is nyerte azt. Mivel azonban gyártásra egyelőre nincs szükség, a szövetség egyelőre csak megköszönni tudta a márka eddigi erőfeszítéseit. Ezekből a menet közbeni változtatásokból jól látszik, hogy az F1 és az FIA döntéshozói szeretnék élhetőbbé és érdekesebbé tenni a sorozatot, de annyi tényezőt kell figyelembe venniük, annyi labdát kell a levegőben tartaniuk, hogy bizonyos esetekben elkerülhetetlenek ezek a korrigálások.
Bizonyos pilótákból egyébként ellenérzést váltanak ki az egységesített alkatrészek, Lewis Hamilton például többek között arra panaszkodott, hogy csak még tovább növelik a most sem pehelysúlyú autók tömegét.