2010 és 2013 között zsinórban négyszer ért fel a csúcsra a Red Bull istállója, amikor még V8-as Renault erőforrásokat használtak. Azóta viszont a sikertelenség felemésztette az osztrákok és a franciák kapcsolatát, a nagy egymásra mutogatásnak pedig az lett a vége, hogy előbb a Toro Rosso, majd végül a nagycsapat is dobta a Renault-t.
„A legfontosabb, hogy egy csapatként tudjunk dolgozni” – mondta Christian Horner egy japánban tartott rendezvényen. „Több, mint ötven nagydíjgyőzelmünk van és nyolc világbajnoki címünk összesen. Az a hozzávaló, ami hiányzott számunkra a sikerhez az elmúlt öt évben, az az erőforrás volt. Hiszem, hogy ez az új kapcsolat a Hondával megoldotta a problémáinkat.”
„Azt hiszem, hogy ha továbbra is egy csapatként tudunk együtt dolgozni, azt tekintve, ahogyan kezdődött a kapcsolatunk, óriási lehetőségek állnak előttünk. Nagyon jó a kapcsolatunk a Hondával, rendkívül élvezzük a közös munkát az ő embereikkel. Az erőforrás fantasztikus, az ambíció megvan és az odaadás is. Izgatottan várjuk, hogy elkezdődjön a szezon.”
Március 17-én, az ausztráliai Melbourne-ben veszi kezdetét a 2019-es Formula-1-es világbajnokság is, a fogadóirodák pedig továbbra is Lewis Hamiltont favorizálják, noha egyelőre úgy tűnt, a téli tesztek után, hogy a Ferrari valamivel előrébb tart, mint a Mercedes.