A Formula-1-es siker egyik elkerülhetetlen összetevője az összeszokottság: a versenyzők általában csak utólag szokták elismerni, mennyire nehezen is rázódtak bele a munkába egy új csapatnál töltött első évükben, amíg az autóval és az azon dolgozó közvetlen munkatársaival meg nem találták az összhangot.
Ezért is nevezhető szokatlannak az olasz Automoto legfrissebb értesülése, miszerint a Ferrarinál idén szinte teljesen lecserélik a Vettellel együttműködő személyzetet, akik mostantól a csapathoz frissen megérkezett Charles Leclerc-rel fognak dolgozni, míg Kimi Raikkönen korábbi mérnökei Vettel oldalán folytatják. A lap azt sejti, hogy a váltás a fiatal monacói pilóta gyorsabb beilleszkedésének érdekében történt, hiszen olyan rutinos stábbal dolgozhat, akiknek már egy négyszeres világbajnokkal való együttműködésről is van tapasztalatuk. A hírek szerint a motorokon dolgozó technikusok kivételével a két mérnökcsapat minden tagját érinti ez az átmozgatás. Várhatók azért még ezen belül kisebb cserék, Vettel főmérnökének kiléte például egyelőre még ismeretlen, miután a korábban Raikkönennel dolgozó szakember elhagyta a csapatot.
Az olasz lap közölt néhány kulisszatitkot az autóval kapcsolatban is, amit február 15-én tárnak majd a nyilvánosság elé. Kívülről láthatatlan „technikai forradalomról” beszélnek, miután a csapat a tervezésben elkezdett alkalmazni néhány olyan megoldást, amelyek gyorsabbá és hatékonyabbá tették az autó megalkotásának folyamatát: itt a 3D-s nyomtatás előnyeit és az új anyagok használatát említik.
További érdekesség, hogy a lap szerint az autót „a valaha volt legszebb pirosra” festi a Ferrari, a festék tömege pedig négyzetméterenként 30-50 grammot tesz ki – ami rendkívül könnyű, de még mindig nem annyira, mint néhány más csapaté.