A hétfői nap (időrendben) második, a holtszezon összességében harmadik bemutatóját a Williams tartotta - Robert Kubicáék is lerántották a leplet a 2019-es festésről. A Martini kiállt a Williams támogatói közül, s a Robert Kubicát az F1-be visszasegítő lengyel olajcég, a PKN Orlen lett a csapat egyik új főszponzora, így az autó külseje alapos változáson esett át, de a hivatalos nevük mégis ROKiT Williams Racing lett.
A ROKiT egy brit telekommunikációs vállalat, a Williamsnek pedig 2013 óta ez az első szezonja, hogy már nem a Martini a névadó szponzora, így várható volt, hogy az autó külsején is látható lesz ennek hatása. Nos, a fehér alap megmaradt, de sokkal több lett a kék az autón, ráadásul világosabb árnyalatban is, mint ezidáig, de a fekete is jóval nagyobb szerepet kapott, mint az elmúlt években. A partneri együttműködésére ma délután került sor, a megbízott csapatfőnök Claire Williamsnek és a két pilótának, Robert Kubicának és George Russellnek jutott a megtiszteltetés, hogy megtegyék a bejelentést.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy bejelentsük a ROKiT céget, mint főszponzort 2019-re és tovább" - mondta Claire Williams. „Sok közös van bennünk és a ROKiT-ben. Mindketten a mérnöki megoldásokat és az innovációt helyezzük középpontba, annak érdekében, hogy mi lehessünk a legjobbak. Előttünk és a ROKiT előtt is fantasztikus jövő áll, tökéletes kiindulási alapja ez a mi partneri megállapodásunknak. A közös kihívások mindkettőnket erősebbé fognak tenni, én pedig alig várom, hogy megkezdhessük ezt az utazást."
A ROKiT vállalat társalapítója, Jonathan Kendrick egyébként korábban már szerepelt az F1-ben, ő volt ugyanis a Goodyear egyik gumimérnöke az 1978-as szezonban.
Welcome to the world @rokitofficial Williams Racing! pic.twitter.com/7zUZEKk6Hn
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) February 11, 2019