Sokan, sok helyen keresték már az F1 nézettségcsökkenésének okát, de a sport nagyszabású szabályváltozásai sem tudtak tartósan növekvő érdeklődést generálni. Bár a Liberty Media a 2018-as évről készült jelentésében már biztató tendenciákról beszél, el kell telnie még néhány évnek, hogy ténylegesen értékelni lehessen új beavatkozásaik hatását.
Az viszont a Nielsen közönségmérési adataiból kiderül, hogy az F1 magyarországi közvetítéseinek nézettsége az előző évekhez hasonlóan 2018-ra is csökkent. A témát boncolgató legutóbbi cikkünkben megpróbáltunk párhuzamot vonni a Ferrari teljesítménye és a sport iránti érdeklődés között, és még ha vannak is együtt mozgó értékek, nem jelenthetjük ki biztosan, hogy a mezőny legnépszerűbb csapatának néhány bajnoki éve újra felélesztené a magyarok érdeklődését a sport iránt. Vajon olvasóink mit gondolnak ebben a kérdésben?