Egy héttel azután, hogy az Abu Dhabi Nagydíjon a Williams bejelentette a nyolc Formula-1-es idényt kihagyó Robert Kubica szerződtetését, a csapat közölte, hogy új szponzorral erősödött a 2019-es szezonra: Grove partnere a PKN Orlen olajipari vállalat lesz, amelynek öt európai és észak-amerikai országban van érdekeltsége, termékei pedig 90 országban, hat kontinensen elérhetők.
A szponzor márkáinak reklámfeliratai az FW42 hátsó szárnyán, orrkúpján, légbeömlőin és visszapillantóin szerepelnek majd, továbbá a logó a versenyzők sisakjaira, overalljaira és a csapatruházatra is felkerül.
„A Formula-1-es szerepvállalás az egyik leghatékonyabb módja, hogy sportszponzorációval népszerűsítsük márkánkat, és elragadtatással csatlakozunk a sporthoz a Williamsszel” – mondta Daniel Obajtel, a lengyel cég elnök-vezérigazgatója. „Miután a csapat épp bejelentette Robert Kubicát, az egyetlen Formula-1-ben részt vevő lengyelt 2019-es versenyzőjeként, csatlakozni akartunk hozzá, hogy elkísérjük útján a csúcsra.”
Bár a lengyel vállalat a közlemény szerint nem főtámogatóként érkezik, szerepvállalása nagy segítség a Williamsnek, amely névadó szponzorát, a Martinit öt év együttműködés után veszítette el. A korábbi sajtóhír szerint a PKN Orlen 10 millió dollárral száll be, és éppen ez volt az egyik döntő ok amellett, hogy Kubicát választotta a csapat.