Az elmúlt évtizedekben okkal érte az a kritika a Ferrarit, hogy nem mer kockáztatni a pilótaválasztással, és rendre olyan versenyzőkre csap le, akik más istállók kötelékében már felépítették magukat. Idén azonban új szelek érkeztek Maranellóba, Leclerc pedig egyetlen F1-es tanulóév után, a csapat első saját nevelésű versenyzőjeként kapta meg a szerződést az autósport leghíresebb márkájától. Hogyan nyerte el a Ferrari bizalmát csupán tucatnyi verseny során a 20 éves monacói? Fel tud-e nőni a feladathoz, és képes lesz-e megszorongatni Sebastian Vettelt? Ezeket a témákat feszegeti a magazin legújabb száma.
De nem megy el a lap szó nélkül Kimi Raikkönen mellett sem, akitől szinte mindenki azt várta, hogy a ferraris ülésének elvesztése után szögre akasztja bukósisakját, ehelyett azonban egy huszárvágással két évre aláírt a Sauberhez, igazolva, hogy a versenyzés iránti szenvedélye mit sem csorbult. A pár éve még a mezőny végén kullogó svájci istálló a világbajnok érkezésével, a Ferraritól kapott technikai támogatással és az Alfa Romeo zászlaja alatt nagy dobbantásra készül, a nagyszabású tervekről pedig a csapat vezető alakjai beszéltek az Autósport és Formula Magazinnak.
További témák a lapból:
- Ross Brawn a 2021-es látványtervekről
- Amikor fiatal pilóták élcsapathoz kerülnek
- Szingapúri és Orosz Nagydíj versenyriport
- Vezetőszárnyak akkor és most
- Helyszíni riport a ralikrossz-vb-ről
- Visszatért egy régi kedvenc, a Török Rali
- MotoGP: A versenyző, aki behúzta riválisa fékét
- ORB: Végre sokesélyes a bajnoki döntő!
- Gokart-ob: Brazíliába utaznak a legjobbak
- Jövő és hagyomány: Mercedes EQ Silver Arrow
- Egy lány és egy autó: Rebekra és a Rav4
A legfrissebb AFM a MotoGP, a rali-vb és a többi népszerű hazai és nemzetközi autósport-széria híreivel és háttéranyagaival megvásárolható az újságosoknál vagy előfizethető a formula.hu weboldalán.