Hazai pályán szerepel a Red Bull istállója, de az elmúlt évek során inkább a Mercedes territóriuma volt Ausztria. A pénteki nap alapján úgy tűnik, ez a tendencia most sem fog változni, ugyanakkor nem lehet még leírni a bikákat sem.
Daniel Ricciardo ekképp értékelte a pénteki napot: „Jó móka volt. Elég rövid a pálya, de az az egy perc, meg az a néhány másodperc, amíg körbeérünk, rendkívül szórakoztató. Ebből kifolyólag, hogy rövid a pálya, nincsenek is nagy különbségek közöttünk. A gumik között is kisebb a differencia, mint más pályákon. Délelőtt jobban éreztem magam az autóban, mint délután. Változtattunk néhány dolgon, valahol a két beállítás között kell megtalálnunk az arany középutat. Reggel jobbnak éreztem a lágy gumikat, mint az ultrákat, illetve délután is jobban mentem a szuperlággyal, mint az ultrával. Éppen ezért érdekes lesz látni, hogy az időmérőn ki milyen gumistratégiával fog indulni szombaton. Állandóan a rázókövekről kérdeznek. Én is elhagytam egy kisebb darabot a szárnyamból, de ez rendben van így. A mi dolgunk, hogy távol tartsuk tőlük az autót. Vannak pályák, amik nincsenek körbevéve sem fallal, sem korláttal, így nem igazán van rajtuk limit. Itt legalább van, ez nem egy rossz alternatíva, és még hatással is lesz ránk.”
Max Verstappennek már egy kicsit keményebb napja volt, de szerinte meg fogják oldani a problémákat holnap: „A mai nap egy kissé átlagos volt. Egy picit megrongálódott a padlólemezem a második szabadedzés során, így elég kellemetlen volt végig ezzel a hibával autóznom. Úgy gondolom, hogy nem a nagy hurkák okozták a sérülést az autón, hanem a közelebbi rázók. Eléggé lapos volt így a napom. Úgy érzem, hogy nem volt meg a megfelelő tempónk a kanyarokban, ami gond, mivel az egyenesekben hátrányt szenvedünk, így a pálya többi részén kell ezt visszahoznunk. A harmadik DRS-zóna is segítségünkre lehet majd vasárnap. Az autó megfelelő egyensúlyát kell megtalálnunk és akkor a gumik is jól fognak működni szerintem, illetve minden könnyebb lesz. A kerékvetők elég agresszívek itt, de ez nem újdonság, eddig is ilyenek voltak. Mindenki számára ugyanolyanok, így el kell kerülnünk őket. Igaz, megrongálhatják az első szárnyat, de még mindig jobb, mintha egy fal lenne ott, mert akkor ma egy páran beleálltunk volna.”
Szombaton délután 3 órakor kezdődik az időmérő edzés, melyen valóban érdemes lesz figyelni, hogy ki milyen gumikat fog majd használni a Q2-ben, így taktikázva a vasárnapi versenyre.