A Formula-1-ben az egyik legfőbb szponzor, a DHL közreműködésével 2015 óta díjazzák a leggyorsabb bokszkiállásokat. Ebben a „csak” erkölcsi elismeréssel járó versenyben a rendszer ugyanaz, mint a futamok végén: a 10 legjobb pontokat kap, csakúgy, mint az egyéni és a konstruktőri világbajnoki tabellán.
Ebben az összevetésben tradicionálisan erős szokott lenni a Williams, a Grove-iak idén sem rosszak, Azerbajdzsánban Stroll autóján 2,18 másodperccel övék volt a leggyorsabb bokszkiállás, egy futammal később, Spanyolországban pedig a második és a negyedik helyen is képviseltette magát az istálló, Strollnál ekkor 2,36-nál, Szirotkin esetében pedig 2,49-nél állt meg az óra. A Williamsnek van még egy második helye, még a második futamról, Bahreinben Szirotkin autójával végeztek 2,4 másodperc alatt - legalább ebben legyenek jók, más sikerélményük idén nem igazán van...
A szezonnyitó óta a Red Bull kétszer, a Ferrari, a Mercedes és az előbb említett Williams pedig egyszer-egyszer tudott a leggyorsabb lenni a bokszmunka tekintetében, az előző két versenyen viszont őrségváltás történt: Monacóban és legutóbb Kanadában egyaránt a Sauber bizonyult a legjobbnak, a svájci-olasz koprodukció a hercegségben már 2,21 másodperc után küldte is vissza Charles Leclercet a pályára, a hétvégén pedig szintén csak egy árnyalatnyival voltak lassabbak ennél, de a 2,37 másodperces idő is elég volt a győzelemhez.
A Sauber eltökélt célja volt a 2018-as szezon megkezdése előtt, hogy minden egyes aspektusban fejlődni tudjon az előző évek mélypontjához képest, ezeket is tekinthetjük apró életjeleknek. A 2018-as rekordot egyelőre holtversenyben a Mercedes és a Red Bull tartja egy-egy 2,15 másodperces kerékcserével.