Noha a pontverseny állása a szezon első harmada után Lewis Hamilton és Sebastian Vettel párharcának újabb felvonását vetíti előre, a képlet csak látszólag ilyen egyszerű. Nem szabad még kivonnunk az egyenletből Daniel Ricciardót sem, aki monacói győzelmét követően bánhatta igazán a korábbi két kiesést, amelyek nélkül ő sem szakadt volna le a két négyszeres bajnokról. A magazin pedig kiemelt figyelmet szentel a Valtteri Bottast sújtó, kevésbé látványos pechszériára is, ami nélkül akár három győzelmet is behúzhatott volna a szezon elején, és egészen mást mutatna most a tabella képe. Az eddig látottak alapján viszont korai lenne kijelenteni, hogy a 2018-as bajnoki hajszának csupán két főszereplője lesz.
A május és a június minden évben az autósport egyik legizgalmasabb időszaka, hiszen néhány hét alatt gyors egymásutánban lezajlik a három ékkőnek tartott verseny, az egymástól nagyon eltérő kihívásokat tartogató Monacói Nagydíj, Indianapolis 500 és Le Mans-i 24 órás. Az Autósport és Formula Magazin arra vállalkozott, hogy több szempontból összevesse egymással a tripla korona három állomását, képet adva arról, hogy például látványosság és nehézség szerint hogyan viszonyulnak egymáshoz ezek a versenyek.
További témák a lapból:
- A Renault ötéves terve az F1 meghódítására
- Exkluzív interjú Charles Leclerc-rel, a Ferrari neveltjével
- A lehetőség, amit az F1 elszalasztott a halóval
- Az autósport történetének elhallgatott tragédiái
- A DTM címvédőjével beszélgettünk a Hungaroringen
- Náci támaszpontból versenypálya: A berlini Formula-E-n jártunk
- MotoGP: Berobbant Johann Zarco, a francia üstökös
- WRC: Győzelmi kényszerben a Hyundai
- Turánék nyerték a Szombathely Ralit
- Brabham BT62 – egy legenda ismét a pályán
- Egy lány és egy autó: Krisztin és a Lexus
A legfrissebb AFM a MotoGP, a rali-vb és a többi népszerű hazai és nemzetközi autósport-széria híreivel és háttéranyagaival megvásárolható az újságosoknál vagy előfizethető a formula.hu weboldalán.