A pár éve indult sorozatnak valóban egyre inkább növekszik a népszerűsége. A csapatok közel vannak egymáshoz, ami izgalmas csatákat hoz a futamokra. A jó versenyek és a szurkolók bevonása a „fan boost” rendszerével is egyre inkább dagasztja a széria kedvelőit.
A Formula-E ráadásul a résztvevőknek is rendkívül hívogató: a technikai feltételek egyre több gyártót csalogatnak a sorozatba: nemsokára a Mercedes is csatlakozik, és a Ferrari is elgondolkodott a dolgon, ha az F1 legnagyobb gyártóit szeretnénk megemlíteni.
Alejandro Agag úgy gondolja, hogy a száguldó cirkusz már most elindult a szériája irányába: „Néhány dolgot másolnak, de talán ez nem is véletlen. A Formula-E már tavaly felhagyott a rajtrácslányok alkalmazásával, de nem éreztük úgy, hogy ezt világgá kellene kürtölni.”
A Formula-E tulajdonosa azt is megindokolta, miért léphet az elektromos sorozat az F1 helyébe: „Az utóbbi 20 évben nem látok jobban feltörekvő szériát a Formula-E-nél. Mi leszünk a motorsport legnagyobb bajnoksága, mert a mi sorozatunk kötődik a leginkább a gyárakhoz, az autóink pedig a jövő versenyzését szemléltetik.”
Agag példaképének leírásával zárta nyilatkozatát: „Bernie Ecclestone volt a nagy példa számomra, mindig is nagy csodálója voltam. Sokszor követtem a munkásságát. Amikor az ember az üzlet tulajdonosa, mindent megtehet, amit csak akar.”