A Formula-1 egyik újdonsága – köszönhetően a tulajdonosnak, a szélesebb közönség felé nyitó Liberty Mediának – 2017-ben a London belvárosában tartott nagyszabású bemutató volt. Százezer néző jelenlétében a teljes mezőny (a nyaraló Lewis Hamilton kivételével) felvonult a Trafalgar tér környékén kialakított útvonalon az „F1 Live” névre keresztelt rendezvényen.
Azt már korábban bejelentették, hogy hasonló esemény idén Marseille-ben lesz, a tíz év elteltével újra megrendezett Francia Nagydíj felvezetéseként. A Formula-1 kereskedelmi ügyeiért felelős Sean Bratches elárulta, 2018-ban számos másik helyszínen tartanak bemutatókat: Olaszországban, Németországban, Kínában, valamint az USA-ban.
„Ezek a rendezvények nagyon fontosak, de az elkövetkezők nem lesznek annyira nagyszabásúak, mint a londoni” – mondta Bratches az Auto Motor und Sportnak. „Hasonlót tervezünk Marseille-ben, Berlinben, Milánóban, Sanghajban és Miamiban is, de nem annyi autó részvételével.”
„Hiszünk abban, hogy ez a versenypályán kívüli kapcsolatlétesítés a közönséggel fontos. Olyan emberekhez is eljuttatja az üzenetünk, akiket máskülönben nem érnénk el. A Formula-1 annyira exkluzív volt az évek során, hogy csak azok férhettek hozzá, akik érdeklődtek iránta, és ez a szponzorokra is igaz. Nagy érdeklődést tapasztalunk olyan cégektől, melyek még nincsenek az F1-ben” – tért ki a Liberty filozófiájára és üzletpolitikája Bratches.