A Williamseknek sikerült előrelépniük az időmérős helyezésükhöz képest a Malajziai Nagydíjon, hiszen míg Felipe Massa és Stroll a 11. és a 13. helyre kvalifikált, végül a futamon a 9. és a 8. pozícióban intették le őket, így a konstruktőrök között még jobban el tudtak lépni a nullázó Toro Rossóról és Renault-tól.
Massa a csapat meglátása szerint az 5. helyre is feljöhetett volna a rajtnál, ám összeakadt Esteban Oconnal, aminek következtében megsérült a padlólemezének egy része. A Williams technikai igazgatója, Paddy Lowe szavaiból pedig az szűrhető le, hogy a csapat a túlzott korrektsége miatt bukott el egy előrelépési lehetőséget Stoffel Vandoorne ellenében a bokszkiállások során.
„[Nico] Hülkenberg nagyon korán a bokszba hajtott, és kötelességünknek éreztük, hogy a pozíciónk megvédése érdekében reagáljunk rá, előbb Felipével, majd pedig Lance-szel” - kezdett a történtek magyarázásába Lowe. „A kettőjük közül korábban előrébb álló Lance ekkor Felipe mögé esett vissza, ezért azt éreztük, úgy lenne helyes, ha visszacserélnénk a pozícióikat. És persze tudtuk, hogy Felipe autója némi sérülést cipel. Sajnos azonban a helycsere végrehajtása közben elveszítettünk egy pozíciót a bokszból kihajtó Vandoorne-nal szemben.”
Stroll nyolcadikként befutva zsinórban harmadik pontszerzését jegyezte, és egyetlen egységre megközelítette csapattársát, Massát a tabellán, a kanadainak azonban a leintés után is volt még része némi akcióban, hiszen összeütközött Sebastian Vettellel, miközben a levezető körben szokásos procedúrákat igyekezett elvégezni.
„Forró futam volt, de most már legalább tudom, hogy miről beszélt eddig mindenki, amikor mesélték, hogy milyen érzés versenyezni Malajziában. A leintés után a bokszba bevezető körömön haladtam, a normális íven próbáltam gumit gyűjteni és az autó kapcsolóit állítgattam, amikor Sebastian úgy érkezett meg rám kívülről, mintha még mindig tartana a verseny” - vélekedett Stroll. A gumik gyűjtésével arra célzott, hogy a pilótákat ma is mindig megkéri a csapat, a biztonság kedvéért a bokszba való visszatérés előtt minél több gumitörmeléket próbáljanak felszedni saját abroncsaikkal, nehogy a végén épp azon a néhány száz grammon múljon, hogy az autó eléri-e a mérlegelésnél a minimális súlyhatárt.