A 2008-as Szingapúri Nagydíj több ízben is mérföldkőnek számított a Forma-1-ben: először rendeztek futamot az ázsiai városállamban, ez volt a sportág történetének 800. nagydíja, ráadásul villanyfényes versenyre is itt került sor először. Noha Szingapúr azóta népszerűnek bizonyult a csapatok, a pilóták és a rajongók között is, a szervezők azt fontolgatják, hogy Malajzia után ők is lemondanak a rendezésről.
A délkelet-ázsiai helyszín az egyetlen, amely utcai versenyt rendez a kontinensen, de Sean Bratches, a sportág marketingigazgatója még több „ikonikus városba” vinné el a Forma-1-et. „Nagyon sok időt töltök azzal, hogy elérjek városokat, és úgy vélem, hogy több utcai versenyünk lesz, mint a múltban” - nyilatkozta az amerikai szakember Sanghajban az AFP-nek. „Olyan ikonikus városokba szeretnénk menni, melyek komoly rajongói bázissal rendelkeznek, és új csoportokat is aktiválhatunk.”
„Keményen dolgozunk azon, hogy még több versenyt hozzunk erre a kontinensre, és több várossal is tárgyalásban állunk ebben az ügyben” - mondta Bratches, hozzátéve, hogy sikerült megegyezésre jutniuk a Kínai Nagydíj folytatásával kapcsolatban. „Nagyon keményen dolgozunk a Juss Eventtel együtt, és sikerült is megállapodnunk - sejtésem szerint a hónap végére mindennek a végére tudunk érni.”
Az ázsiai utcai versenyek terén a Formula-E követendő példa lehet a sportág száma, ők ugyanis már Pekingben, Hongkongban és a malajziai Putrajayában is rendeztek futamokat az elmúlt három év során.