New York
A Formula-E brooklyni debütálásával bebizonyosodott, hogy lehet autóversenyt rendezni a Nagy Almában, csak akarni kell. New York utcái kis túlzással azóta az F1 kívánságlistáján szerepelnek, mióta megalapították a sportágat, az elmúlt években befuccsolt New Jersey-i projekt után pedig hétről hétre felmerül a verseny rendezésének ötlete a városban - mi már alig várjuk!
Las Vegas
Bernie Ecclestone szintén meg szerette volna vetni a lábát a Bűnös Városban, azonban ez nem sikerült neki - talán a Liberty Mediának, hiszen mi sem lenne lenyűgözőbb, mint egy éjszakai futam a kaszinók között, a villódzó fények alatt.
Miami
Egy újabb város, melyet a Formula-E már meghódított, igaz, csak egyetlen verseny erejéig, még 2015-ben. Az F1 vezetése a floridai várost is úgy emlegeti, mint a potenciális helyszínt, bár az elektromos autók által használt vonalvezetés túl szűknek bizonyulna az F1-es gépek számára. Némi szándékkal azonban ezen is könnyen lehetne segíteni.
Laguna Seca
Nem csak utcai pályákból áll a világ: a CART-sorozat évekig látványos versenyeket futott a kalifornai helyszínen, s bár csak 3,6 kilométer a hossza, rendelkezik néhány velőtrázó szakasszal. Elég csak a hírhedt Dugóhúzóra gondolni - a trükkös bal-jobb-kombináció egy csapásra az F1 legjobb kanyarjai közé verekedné magát.
Watkins Glen
A New York-államban található pálya csaknem két évtizeden keresztül volt az F1-es versenynaptár része, ma pedig az IndyCar és a NASCAR menő arrafelé. Ebből fakadóan néhány módosításra lenne szükség ahhoz, hogy a száguldó cirkusz is visszatérjen ide.
Road Atlanta
A georgiai helyszín nem valószínű, hogy a legjobb versenyzést produkálná vasárnap, a versenyzők azonban imádnák sodrós vonalvezetését. Persze itt is el kellene végezni a szükséges módosításokat ahhoz, hogy 1-es minősítést kapjon az FIA-tól, de amíg ez nem érinti a pálya karakterisztikáját, addig hajrá!
Long Beach
Egy újabb pálya, melyen járt már az F1-es mezőny, a hetvenes évek végén, a nyolcvanas évek elején. Az IndyCar a klasszikus aszfaltcsík megcsonkított változatán versenyez manapság - a promóterek azonban nem zárják ki, hogy a száguldó cirkusz visszatér egyszer a Shoreline Drive-ra.
Sonoma
Az IndyCar idei szezonzárójának helyszíne a versenynaptár egyik legnehezebb épített pályája, és mivel a böhöm NASCAR-autók is elférnek rajta, az F1-esek küzdelmét is élénk érdeklődés övezné.
Daytona, 24 órás verseny vonalvezetése
Nem valószínű, hogy Indianapolis visszatér az F1-be, de van egy másik híres pálya az USA-ban, amely ötvözi az épített és oválpályák előnyeit. Sőt, az autók itt a kör nagyobb részét töltik a 31 fokban döntött szakaszon, így komoly fejtörést jelentene a szakemberek számára a megfelelő beállítások megtalálása.
Virginia International Raceway
Talán az egyetlen olyan helyszín a listán, melynek visszatérésére/bemutatkozására igencsak kevés az esély. Viszont elhelyezkedése és vonalvezetése üdítő lenne a Tilkedomok tengerében - az elmúlt években a Trans-Am és az IMSA-sorozatok használják.